مشکلات بانک صادرات دهکویه در محل شعبه بررسی شد
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
 

به اطلاع شهروندان می رسانیم که جناب آقای عباسپور مدیری عامل بانک صادرات استان به اتفاق نجیبی سرپرست حوزه شعب لارستان و همراهانشان جهت بررسی مسائل و مشکلات بانک صادرات شعبه دهکویه که منجر به تعطیلی آن شده بود در محل شعبه حضور یافتند و با حضور اعضای شورای اسلامی و مجمع خیرین و تعدادی از مردم به بیان و بررسی مشکلات و راهکارهای احتمالی جهت حل آن پرداختند.

به گزارش پسین دهکویه ، در ابتدای جلسه  عباسپور مدیر عامل صادرات استان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر بانکهای کشور بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی کم و بیش با مشکل مواجه هستند و از طرف دیگر اکثر مشتریان بانکها سپرده گذار هستند ، باعث شده که خیلی از شعب بانکها زیان ده باشند که نهایتا این روند باعث تعطیلی شعبات زیان ده م یشود که می بایست جهت جلوگیری از این روند مشتریان بانک ها سرمایه ها و سپرده های خود را در قالب حساب های پس انداز قرض الحسنه و جاری به جریان اندازند تا اینکه بانک ها با مشکل مواجه نباشند و به زیان دهی نرسند .

در ابتدای این جلسه رنجبری ریئس شورای اسلامی دهکویه از طرف شورای اسلامی و مردم دهکویه به ایشان و هیئت همراشان خوش آمد گفتند و از ایشان و همکارانشان که برای بررسی و رفع مشکل بانک صادرات دهکویه در شعبه دهکویه حضور یافته اند تشکر و قدردانی نمودند .

در ادامه  بستگان عضو مجمع خیرین دهکویه در خصوص وضعیت بانک صادرات و مشکلات مردم صحبت کردند . ایشان به سابقه 55 ساله بانک صادرات دهکویه به عنوان یکی از قدیمی ترین شعبات بانک صادرات اشاره کردند و گفتند از آنجایی که بانک صادرات تنها بانک این روستا بوده و قدمت زیادی دارد مردم با آن انس و الفتی دیرینه دارند و حقیقتا تعطیلی آن برای مردم بسیار سخت و مشکل است . با توجه به فاصله 30 کیلومتری دهکویه از لار امکان ایاب و ذهاب هر روزه مردم به لار برای انجام کارهای بانکی شان مقدور نیست و این موضوع خطرات جاده ای و تصادفات را برای مردم در پی دارد . ایشان به مسائل و مشکلاتی که قبلا  بدلیل عدم مدیریت صحیح و ناکارامدی مدیران سابق شعبه بوده است اشاره کردند و گفتند که همین نا کارآمدی ها و از طرفی بی تفاوتی مردم باعث خروج سپرده ها و عدم همکاری مردم با شعبه شده که نهایتا به تعطیلی آن منجر شده است .

ایشان همچنین اظهار داشتند که تعطیل شدن شعبه دهکویه مردم را به شدت دچار مشکل نموده است و این مشکلات در ایام تعطیلات نوروز بیشتر خواهد شد و در همین خصوص خواستار پیگیری موضوع و بازگشایی بانک صادرات حداقل بصورت باجه گردیدند که درصورت پیشرفت و بهبود عملکرد به شعبه ارتقاء یابد .ایشان همچنین قول همکاری مساعد و مناسب در صورت بازگشایی باجه دهکویه را از طرف مردم دادند که در مورد حساب های جاری و قرض الحسنه پس انداز بیشتر کار و فعالیت نمایند که بانک نیز از زیان دهی به سوددهی مناسب برسد .

در پایان جناب عباسپور قول مساعد جهت پیگیری موضوع بر اساس تعهدات مردم مبنی بر فعالیت قابل توجه حساب های جاری و قرض الحسنه پس انداز را دادند که در صورت موافقت حوزه لار و کمیته بررسی استان و موافقت تهران بصورت موقت باجه راه اندازی گردد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 18201
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1